Home   >   Casino Novosti   >   Ftv Na Sigmi

Fashion TV Gaming bit će domaćin velike SiGMA zabave

George Palvin - 26 Studeni, 2019

FTV planira SiGMA-u oboriti s noguBliži nam se ono doba godine kad nam se svima oči polako okreću prema mjestu održavanja najpopularnijeg i najposjećenijeg sajma igranja i konvencija: SiGMA 2019. SiGMA Summit će se ove godine održati od 27. do 29. studenog na Malti i to u velikom stilu, zahvaljujući Fashion TV Gaming Group, najnovijem članu gaming obitelji.

U čvrstoj nakani da za sebe stvore svoju tržišnu nišu, grupa će na sljedećem SiGMA Summitu napraviti pravi mali spektakl kako bi što prije stvorila svoju prisutnost. Potvrdili su da će im težište rada biti na tome da podučavaju dobavljače za casino igre, kao i operater, kako mogu što bolje iskoristiti Fashion TV umreživanje i međusobno povezivanje B2C svijeta i distribuciju casino igara. Posebice će naglasak staviti na pomoć dobavljačima da svoje razne poslove povežu s inovativnim načinima upravljanja brendovima i sustavima podlicenciranja koje ova grupa ima u svojem arsenalu.

Tulum godine

FashionTV Group potvrdila je da će kao domaćin upriličiti predstavljanje nekih od svojih brojnih brendova. Grupa će napraviti tulum kojeg već neki zovu i „neponovljivim“ i to će se održati na njima dodijeljenom štandu P9. Neke od informacija koje su puštene kako bi podigle atmosferu kažu da je u pripremi modna pista s predstavljanjem modela za sljedeću sezonu i ponuda raznovrsnih mogućnosti umreživanja u okvirima globalnog prostora igranja.

A za kraj događaja, u petak, 29. listopada navečer će se prirediti raskošna zabava za rastanak, i to u Malta Premier Sky Clubu. Grupa je dala naslutiti da će se tom prigodom sjatiti mnogo slavnih, glumaca, glazbenika i sličnih upadljivih gostiju, a da će cijela atmosfera biti vrlo ekskluzivna.

Više nego tek običan modni brend

Ako vam riječi Fashion TV zvuče poznato, ali nikako da ih smjestite u vezu s globalnim prostorom igranja, to je zbog toga što ova grupa u početku i nije imala poslovanje koje se bavilo servisima za gaming i distribucijama. Počeli su 1997. godine baveći se isključivo emitiranjem modnih emisija, ali oda onda su se uključili u mnoga ključna tržišta zabave, među kojima je i ovo najnovije u koje su ušli.

FashionTV Group razvila je novi koncept poslova podlicenciranja kojim se omogućuje da se niz brandova i sektora poveže unutar postojeće poslovne strukture ove grupe i paralelno s njom razvije pristup praktički svim industrijama koje se bave zabavom. Oni pokrivaju sve – počevši od barova pa do online casina – i sve radi pod njihovim brendiranjem, a čini se da su usto i stalno spremni rasti i u novim pravcima.

Copyright © 2020 www.onlinecasinos.hr